söndag 28 mars 2010

Who shot ya!

Yeas!

Då var det dags med en uppdatering känner jag. Lite "ny" muZzik hade inte skadat så vi kör på!



En överhärlig remix enligt mig, lyssna och hör!

Genre: Electro-House / Rnb






RIVERSIDE MADDAFAKKA! En riktigt härlig låt som man lätt går loss till =)

Genre: House






Riktigt bra låt enligt mig. Rysk Electro är svårslagen men speciellt när Fastfoot gör den ;)
Han är känd för sin "mörkare" typ av electro, men gör enormt bra vanliga electro sounds.

Genre: Electro-House






På tal om mörkare electro så fick jag tips om en electrogrupp när jag var i Frankrike som just sysslar med sådan electro. Kommer kanske inte slå igenom i Sverige direkt, men just den typen av electro är omtyckt i Frankrike. Enligt mig så låter soundet helt okej, men det är nog inget jag hade spelat på en nattklubb eller liknande.

Genre: Electro


Med det sagt så är jag klar för idag!
Stay Tuned!