söndag 10 januari 2010

ahh fuckme, bloggångest!

Har riktigt fet ångest för att jag startat upp en blogg, känner mig som en fjortis så därför ska jag följa ett motto:
NO FASHION
NO "TODAYS OUTFIT"
NO FJORTISTALK
JUST MUSIC!

Denna blogg kommer inte uppdateras flera gånger dagligen som dom fjortisbloggarna, kanske någon gång i veckan! Bloggen kommer först och främst handla om musik(Electro-House) och om olika projekt och remixes som jag jobbar med i FL Studio! Jag lär mig fortfarande så förvänta er inte "top-producer" kvalitet eftersom jag bara jobbat med programmet en kort period. Eftersom jag dock kan en hel del så kanske det framöver kommer upp några tutorials av mig!

Shit, det va en lång text! Vi SEEEZZ!

Juste! Glöm inte att kolla in mina två designer-homies: www.smailinegz.blogspot.com